Conform art. 9 din Ordonanta de Urgenta nr. 34 din 2014 cumparatorul are la dispozitie 14 zile de la primirea produsului pentru a-si exercita dreptul de retragere, adica sa returneze produsul fara a-si justifica decizia.
* Cumparatorul nu poate denunta unilateral (nu poate returna), in conditiile art. 16, lit. d), e), f), OUG 34/2014, contracte de furnizare a unor produse care, prin natura lor, nu pot fi returnate [DE EXEMPLU: PRODUSE COSMETICE DESIGILATE, TESTATE] sau care se pot degrada ori deteriora rapid.
Pentru realizarea returului este necesara prezentarea bonului fiscal sau a facturii fiscale pe care sa fie inscris produsul care se doreste a fi returnat.
Pentru finalizarea returului este necesara furnizarea datelor de identificare (nume, prenume, adresa de domiciliu), conform art. 319 din Codul Fiscal, si semnarea dispozitiei de plata, in cazul returului de bani in numerar.
Daca produsele pe care le-ati cumparat nu sunt marimea sau culoarea potrivite sau descoperiti ca nu sunt potrivite scopului pentru care le-ati achizitionat, CONCRIS COGRUP DISTRIBUTION S.R.L. va ofera posibilitatea returnarii acestora in scopul schimbarii sau rambursarii contravalorii acestora.
Pentru a fi acceptate la retur, produsele trebuie sa fie noi (sa nu fi fost folosite). Daca produsele sunt sigilate, va rugam sa nu rupeti sigiliul acestora(conform art. 16 din OU 34/2014).
Transportul produselor se va face pe cheltuiala dumneavoastra. CONCRIS COGRUP DISTRIBUTION S.R.L. isi rezerva dreptul de a analiza si decide rambursarea intregii valori a returului pentru fiecare solicitare in parte.
In 4 pasi simpli. Iata care sunt acestia:
1. Completati acest Formularul de retur https://retur.concris.ro/initiate-return si in felul acesta ne anuntati ca vreti sa returnati unul sau mai multe produse din comanda.
2. Impachetati produsul in cutia noastra initiala, daca nu, aveti grija sa fie impachetat bine si ferit de lovituri.
Atentie: Produsul trebuie sa contina toate componentele, sa fie in ambalajul original, cu instructiunile cu care a venit (daca este cazul), ambalat corespunzator pentru transport, trebuie sa fie in conditii perfecte pentru a putea fi revandut. In caz contrar, daca produsul nu se returneaza in stare perfecta, vom fi nevoiti sa refuzam returul.
3. Coletul se expediaza la adresa: Str. Traian nr. 397G, Galati, Galati.
Atentie, costul de transport pentru returul produselor catre CONCRIS COGRUP DISTRIBUTION S.R.L. va fi suportat de cumparatorul care a solicitat returul.
Daca doriti sa realizam noi preluarea coletului retur de la dumneavoastra, prin intermediul curierului cu care avem contract, va rugam sa ne solicitati acest lucru in scris, contravaloarea transportului va fi scazuta din valoarea produselor ce va vor fi rambursate.
4. Coletul a ajuns la noi, il verificam, va anuntam ca este totul in regula si va facem plata. Dupa ce vom receptiona coletul, va vom trimite o notificare email/ telefon si vom efectua plata (suma minus contravaloarea taxei curierului, in cazul in care ati ales acest lucru).
RETUR TOTAL - In cazul in care cumparatorul returneaza toata comanda, CONCRIS COGRUP DISTRIBUTION S.R.L. va returna contravaloarea produselor comandate.
RETUR PARTIAL - In cazul in care cumparatorul returneaza partial si pastreaza unul sau mai multe produse, CONCRIS COGRUP DISTRIBUTION S.R.L. va returna numai contravaloarea produselor pe care cumparatorul doreste sa le returneze, fara sa returneze taxa de transport pentu expeditia initiala. Atentie, si in cazul acesta taxa de transport pentru returnarea produselor este suportata de client.
Banii se vireaza in contul clientului in termen de 14 zile lucratoare, in functie de banca. Cele 14 zile se calculeaza din momentul procesarii returului.
Nota: Daca produsul returnat se afla intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, returul va fi refuzat.
In cazul in care doriti sa schimbati produsul cu un pentru probleme legate de garantie, va rugam sa ne transmiteti solicitarea pe adresa de email office@concris.ro impreuna cu urmatoarele informatii: nume si prenume, numar comanda, numar de telefon, motivul returului.
In situatia in care produsul nu prezinta probleme legate de garantie, returnarea produselor se va face pe cheltuiala dumneavoastra prin intermediul curierului desemnat de catre CONCRIS COGRUP DISTRIBUTION S.R.L. sau prin intermediul unui curier ales de dumneavoastra.
Nu acceptam colete returnate prin Posta Romana sau colete cu plata la destinatar.
Cumparatorului se ofera dreptul de a se retrage (dreptul de retur; exceptie facand cazurile prezentate mai jos) in cazul achizitiilor cu livrare la domiciliu sau in pachetomat, tocmai pentru ca nu are posibilitatea de a vedea produsele inainte de incheierea contractului, din acelasi motiv i se permite sa testeze si sa verifice produsele pe care le-a cumparat in masura in care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare al acestora.
Astfel, pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare al acestora, consumatorul trebuie sa le manipuleze si sa le inspecteze la fel cum i s-ar permite intr-un magazin fizic, fara utilizare intensa (exemplu: in cazul produselor electronice/electrocasnice acestea pot fi probate prin pornirea si oprirea acestora si nu prin folosirea in scopul pentru care au fost produse; in cazul produselor de puericultura mare, acestea vor fi probate/testate doar in interior). Asadar, pentru a va califica la un retur in timpul perioadei de retragere de 14 zile, trebuie sa manipulati si sa inspectati produsele cu grija necesara si fara a le deteriora in niciun mod, fiind necesar ca produsele sa fie returnate in starea si ambalajul initial, impreuna cu toate componentele si accesoriile primite, inclusiv manual de utilizare si certificate de garantie, precum si orice produs bonus asociat achizitiei.
Pentru produsele returnate care prezinta urme rezultate in urma manipularii corespunzatoare in scopul stabilirii naturii, caracteristicilor si modului de functionare (cu exceptia produselor care prezinta urme de utilizare efectiva/intensa si/sau deteriorari ce conduc la imposibilitatea returnarii), returul va fi refuzat.
Actiunile care duc la diminuarea valorii produsului returnat sunt urmatoarele:
Atunci cand la receptionarea returului se constata faptul ca produsul sau ambalajul acestuia prezinta urme de folosinta ce pot cauza diminuarea valorii, produsul este trimis furnizorului sau service-ului autorizat spre verificare pentru a constata daca a fost manipulat corespunzator, valoarea finala de restituit stabilindu-se in functie de valoarea pieselor ce trebuie inlocuite si a manoperei de reconditionare sau ca diferenta dintre valoarea initiala a produsului nou si valoarea de revanzare a produsului folosit.
Produse care nu sunt acceptate la retur: